Verblijven

Hoe lopen de periodes?

Bij de meerderheid van de huizen worden de volgende aankomst- en vertrekuren toegepast

  • Weekend: van vrijdag 16u tot zondag 20u
  • Langweekend: van vrijdag 16u tot maandag 10u
  • Week:
    • van vrijdag 16u -  vrijdag 10u
    • maandag 16u - maandag 10u
  • Midweek: maandag 16u tot vrijdag 10u
  • Feestdagen: indien de periode een feestdag bevat, dan kan de periode en/of de aan- en vertrekuren afwijken.

Bij sommige huizen is het:

Deze FAQ zit in de volgende FAQ groepen:

Wat te doen bij bij regen?

Op de paggina Wat te doen bij minder meteo of gewoon een gezellige avond organiseren vindt men allerlei ideeën die er toch een leuke dag van maken en die kunnen bijdragen tot een knusse avond samen.

Deze FAQ zit in de volgende FAQ groepen:

We hebben enkel hoezen voor een tweepersoonsdekbed

Indien men geen, of niet voldoende, eenpersoonsdekbedhoezen heeft en het zijn tweepersoonsbedden; dan kan men twee eenpersoonsdekbedden in een grote hoes (groot tweepersoonshoes) stoppen. Deze overlappen elkaar wat,  maar blijven normaal goed zitten.

Deze FAQ zit in de volgende FAQ groepen:

Is er een BBQ aanwezig bij het vakantiehuis? En in welke staat is hij?

Over het algemeen worden de BBQ een keer per jaar vervangen.
De meeste BBQ's staan overwegend buiten waardoor deze snel zijn best tijd heeft gehad.
De gasten dienen de BBQ en de gril schoon te maken. 
Men kan best BBQ schalen gebruiken om zeker te zijn dat het proper is en is er minder schoon te maken nadien.
Deze FAQ zit in de volgende FAQ groepen:

Is het vakantiehuis geheel prive?

De vakantiehuizen zijn steeds geheel prive.

De afspraak met de eigenaar of de verantwoordelijk is dat men de woning niet betreed terwijl deze verhuurd is, dus niet op het moment als de gasten aanwezig zijn, nog als de gasten afwezig zijn. Indien men toch de woning zou moeten betreden bv bij een panne, dan wordt dit eerst besproken met de gasten en evenueel hun toestemmig gevraagd de om herstelling uit te voeren al dan niet als zij aanwezig of afwezig zijn.

Deze FAQ zit in de volgende FAQ groepen:

Is er een trampoline aanwezig

Of er een trampoline aanwezig is bij een vakantiehuis, staat vermeld in de beschrijving van de woning.

Over de tijd van de verhuur en over al de huisjes heen is het al enkele keren gebeurd dat de trampoline toch niet aanwezig was op het moment van het verblijf; omdat deze beschadigd/stuk was gegaan tijdens een vorig verblijf. De trampoline wordt dan voor veiligheidsreden verwijderd, gaat in herstelling en/of moeten er onderdelen bestelt worden of moet er een totaal nieuwe besteld worden en helaas dit kan wat  tijd in beslag nemen.

Deze FAQ zit in de volgende FAQ groepen:

Welke TV zenders kan ik ontvangen?

Welke TV zenders men kan ontvangen is van woning tot woning verschillend. Het aanbod is afhankelijk van welke TV provider het vakantiehuis heeft. Sommige woningen hebben TV ontvangst via de kabel teledistributie, andere via Internet, en nog anderen via satelliet. Welk systeem is meestal afhankelijk van de locatie van de woning.

Het aantal vakantiewoningen met een internet TV ontvangst wordt steed groter. Geen internet TV is meestal een praktisch probleem, omdat op sommige lokaties geen internet TV wordt aangeboden, daar het signaal te zwak of niet optimaal is. 

Worden vergeten spullen nagestuurd?

We vragen om het vakantiehuis grondig te checken op eigenspullen voor het vertrek.

Vergeten spullen kunnen enkel nog afgehaald of verstuurt worden onder rembours (geadresseerden betaald de verzendingskosten bij ontvangst van het pak aan de post). Meer informatie bij De Post "Betaling bij levering"

Deze maatregel is opgezet omdat we minder goeie ervaringen hebben met de het versturen van pakjes.

Deze FAQ zit in de volgende FAQ groepen:

Pages

Subscribe to RSS - Verblijven